Ние предлагаме цялостен пакет ТРЗ услуги, които са съобразени с индивидуалните потребности на всеки клиент и включват изчисляване на заплати и изготвяне на отчети за заплатите, както и изготвяне на справка за дължимите социални и здравни осигуровки и данък върху доход на служителите, така изготвените документи съдържат следната информация за всеки служител):
- Основна заплата
- Начислена сума за трудов стаж и професионален опит./ако се дължи/
- Информация за начислени други доходи/бонус, награди и премии/ и обезщетения във връзка с временна нетрудоспособност.
- Брутна сума на възнаграждението за съответният месец
- Вноски за социално осигуряване
- Вноски за социално осигуряване в допълнителен пенсионен фонд.
- Определяне на дължимият данък върху дохода, който е получил служителя ДОД (данък върху доходите на физическите лица)
- Вноски за здравни осигуровки
- Нетна сума за плащане
- Уведомяване на местните власти / институции/ за всякакви промени в персонала на организацията (наемане и освобождаване)
- Изготвяне на месечни фишове за заплати (за всеки отделен служител)
- Изготвяне на отчет за банковите преводи (за изплащането на заплатите)
- Изготвяне и предаване на декларации, приложения и удостоверения към НОИ и НАП
- Плащане към НАП на дължимите социални и здравни осигуровки, и данък върху доход.